Printer Friendly Version Promocija Bačkog Petrovca i akva parka Petroland , promocija turističkih potencijala @ 21 May 2018 11:57 AM

U sklopu promocije turističkih potencijala Srbije, na trgu Viktorija u centru Temišvara i u restoranu Lojd 16.05.2018. godine održana je promocija turističkih potencijala opštine Bački Petrovac i akva parka Petroland
Imajući u vidu pozitivne efekte prošlogodišnje promocije Petrolanda u okviru štanda GK na Danu Evrope u Temišvaru i promocije TOS na porast broja turista iz Rumunije, opština Bački Petrovac i akva park Petroland ove godine su imali samostalnu promociju (poput Velikog Gradišta, Bele Crkve, Vršca, Zlatibora, Kikinde, Banje Kanjiža, Vrnjačke Banje i dr.).
Uz podršku GK pribavljene su potrebne dozvole za turističku promociju u centru Temišvara i organizovana je konferencija za štampu na kojoj su govorili predsednik opštine Bački Petrovac Srđan Simić, direktorka Akva parka Petroland Zuzana Mihalikova i generalni konzul. Generalni konzul je u svom obraćanju naveo da GK pridaje posebnu pažnju promocijama turističkih potencijala Srbije i efekte koje one imaju na porast rumunskih turista. Istakao je da se posebno raduje kada ovakve promocije imaju konkretan efekat kao što je to primer Bačkog Petrovca, koji prošle godine beleži posetu od 6000 turista iz Rumunije (proteklih godina broj bio zanemarljivo mali). Predsednik opštine Bački Petrovac Srđan Simić je govorio o turističkim potencijalima Bačkog Petrovca, koji unazad nekoliko godina beleži porast stranih turista pre svega iz Hrvatske, ali od prošle godine beleži se dolazak turista i iz Rumunije. Imajući u vidu navedeno, Bački Petrovac, iako po veličini malo mesto, nastoji da svojim sadržajem privuče turiste da se ovde vraćaju. U tom kontekstu direktorka akva parka Petroland Zuzana Mihalikova je izrazila zadovoljstvo dolaskom turista iz Rumunije i iskoristila priliku da se zahvali na podršci GK, koji je u mnogome doprineo da se za „Bački Petrovac čuje i u Temišvaru“. Govorila je o zabavnim sadržajima akva parka i navela da politika širenja ponude podrazumeva da će u narednoj godini biti otvoren i zatvoreni deo Petrolanda, čime će se turistička sezona produžiti i trajaće cele godine.
Istovremeno sa odvijanjem konferencije za štampu na trgu su se građanima delili promotivni flajeri, za koje je vladalo veliko interesovanje.
Prateći izveštavanje lokanih medija povodom održane promocije, evidentirali smo pozitivno izveštavanje o turističkim potencijalima Bačkog Petrovca sa akcentom na akva park Petroland. Takođe, informacije su deljene i putem društvenih mreža, koje ovde predstavljaju veoma važan segment informisanja javnosti. Na navedeno ukazujemo iz razloga što, poput globalnih trendova i Rumuni najvećim delom informacije o različitim turističkim destinacijama uglavnom pronalaze putem društvenih mreža, a on lajn rezervacije su već odavno jedan od glavnih razloga zbog kojih je uloga turističkih agencija u Rumuniji prevazićena.