| |     latinica | english  
Насловна
Промоција Бачког Петровца и аква парка Петроланд , промоција туристичких потенцијала

У склопу промоције туристичких потенцијала Србије, на тргу Викторија у центру Темишвара и у ресторану Лојд 16.05.2018. године одржана је промоција туристичких потенцијала општине Бачки Петровац и аква парка Петроланд
Имајући у виду позитивне ефекте прошлогодишње промоције Петроланда у оквиру штанда ГК на Дану Европе у Темишвару и промоције ТОС на пораст броја туриста из Румуније, општина Бачки Петровац и аква парк Петроланд ове године су имали самосталну промоцију (попут Великог Градишта, Беле Цркве, Вршца, Златибора, Кикинде, Бање Кањижа, Врњачке Бање и др.). 
Уз подршку ГК прибављене су потребне дозволе за туристичку промоцију у центру Темишвара и организована је конференција за штампу на којој су говорили председник општине Бачки Петровац Срђан Симић, директорка Аква парка Петроланд Зузана Михаликова и генерални конзул. Генерални конзул је у свом обраћању навео да ГК придаје посебну пажњу промоцијама туристичких потенцијала Србије и ефекте које оне имају на пораст румунских туриста. Истакао је да се посебно радује када овакве промоције имају конкретан ефекат као што је то пример Бачког Петровца, који прошле године бележи посету од 6000 туриста из Румуније (протеклих година број био занемарљиво мали). Председник општине Бачки Петровац Срђан Симић је говорио о туристичким потенцијалима Бачког Петровца, који уназад неколико година бележи пораст страних туриста пре свега из Хрватске, али од прошле године бележи се долазак туриста и из Румуније. Имајући у виду наведено, Бачки Петровац, иако по величини мало место, настоји да својим садржајем привуче туристе да се овде враћају. У том контексту директорка аква парка Петроланд Зузана Михаликова је изразила задовољство доласком туриста из Румуније и искористила прилику да се захвали на подршци ГК, који је у многоме допринео да се за „Бачки Петровац чује и у Темишвару“. Говорила је о забавним садржајима аква парка и навела да политика ширења понуде подразумева да ће у наредној години бити отворен и затворени део Петроланда, чиме ће се туристичка сезона продужити и трајаће целе године.
Истовремено са одвијањем конференције за штампу на тргу су се грађанима делили промотивни флајери, за које је владало велико интересовање.
Пратећи извештавање локаних медија поводом одржане промоције, евидентирали смо позитивно извештавање о туристичким потенцијалима Бачког Петровца са акцентом на аква парк Петроланд. Такође, информације су дељене и путем друштвених мрежа, које овде представљају веома важан сегмент информисања јавности. На наведено указујемо из разлога што, попут глобалних трендова и Румуни највећим делом информације о различитим туристичким дестинацијама углавном проналазе путем друштвених мрежа, а он лајн резервације су већ одавно један од главних разлога због којих је улога туристичких агенција у Румунији превазићена. 


Верзија за штампу
Дијаспора
О ДИЈАСПОРИ И СРБИМА У РЕГИОНУ
Брзи одговори дијаспори и Србима из региона
О дијаспори
Клубови и удружења
Медији
Допунска настава
Српска православна црква
Пројекти за дијаспору
Војни меморијали