| |     latinica | english  
Насловна
Промоција туризма Београда у Темишвару

            Темишвару је у петак 27. маја одржана промоција туризма Београда намењена потенцијалним посетиоцима из овог града и западног дела Румуније. Презентација је приређена у српском ресторану „Лојд“ и простору испред њега, Тргу Опере у најстрожем центру града и на њој су представљене укупне туристичке могућности и атракције главног града Србије. Након конференције за СЈИ посетиоцима и публици представљени су типични српски производи, сувенири, народна радиност, брошуре и промотивни материјали, уз музичку анимацију и традиционално српско послужење. Од стране Генералног конзулата, поред представника жупаније и града, на промоцију су позвани и одазвали су се чланови конзуларног кора, представници Привредне коморе Тимиша, Удружења за промовисање и развој туризма у Тимишу, један број агенција које у оквиру својих програма имају или планирају туристичке посете главном граду Србије. Из Београда су поред представника ТО (директор М. Поповић) били и представници ПК Београда рецептивних туристичких агенција, 9 хотела, српска СЈИ - РТС, ТВ ПИНК, Политика, Новости, итд.
           Представницима СЈИ, званицама, представницима румунских туристичких агенција и српске заједнице представљени су промотивна кампања главног града, уз пригодна обраћања и излагања представника ТОБ-а, Air Serbia,  Удружења за промовисање и развој туризма у жупанији Тимиш и генералног конзула, видео пројекције, музику и српске кулинарске специјалитете. Посебно обраћање на презентацији имао је представник српског авио-превозника Air Serbia са повољностима и предностима које се нуде путницима на директним летовима за Њујорк, а који долазе из Темишвара, али и других градова западне Румуније, посебно румунског дела Баната. Напомињемо, исто тако, да је брендирани аутобус са препознатљивим симболима Београда током дана био представљен грађанима Темишвара у најстрожем центру града.
         Директор ТО Београда Миодраг Поповић је детаљно говорио о туристичким атракцијама Београда, али и промотивним активностима Туристичке организације Београда које подразумевају низ презентација којима се ова туристичка организација обраћа и представницима дијаспоре, подстичући, између осталог, њене блиске везе са матицом, уз конкретан позив за успешним промовисањем нашег града код овдашњих румунских сународника. Поповић је нагласио да кампања у Teмишвару и региону (представљање Београда у 12 градова) има за циљ подизање видљивости и атрактивности главног града Србије, имајући у виду да је у последње време регистровано значајно повећање броја гостију из Румуније (40 посто у доласцима и 50 посто у ноћењима у прва три месеца 2016. године у односу на претходну годину).
        На почетку презентације скуп је поздравио генерални конзул, истичући   посебно атрактивне београдске туристичке и друге потенцијале који последњих година привлаче све већи број иностраних туриста, међу којима они из Румуније заузимају све истакнутије место.
          Циљ  презентације био је да се, уочивши изражен интерес туриста из Румуније, на пригодан начин представи Београд, његове разноврсне туристичке могућности, али и успоставе пословне, привредне и туристичке везе са овдашњим партнерима, медијима, представницима агенција и туроператорима, подстакнутих након раније презентације у Темишвару Туристичке организације Србије, појединачних дестинација, као и успешне студијске посете Србији од стране представника румунских и српских СЈИ, агенција, иницираних од стране овог Генералног конзулата.




Верзија за штампу
Дијаспора
О ДИЈАСПОРИ И СРБИМА У РЕГИОНУ
Брзи одговори дијаспори и Србима из региона
О дијаспори
Клубови и удружења
Медији
Допунска настава
Српска православна црква
Пројекти за дијаспору
Војни меморијали